× بستن تبلیغات

























کسب و کار های اینترنتی

کسب و کار های اینترنتی و کسب درآمد

نقش روابط عمومی در برندسازی چیست ؟

آیا روابط عمومی در ایجاد یک برند تأثیرگذار است؟ نقش روابط عمومی در برندسازی چیست ؟ چه اصولی را باید در روابط عمومی رعایت کرد؟ این‌ها سوالاتی‌است که یک کارآفرین در ابتدای راه برندسازی‌اش با آن مواجه خواهد شد.

در این نوشتار  ۳ سلاح‌ سرّی روابط عمومی معرفی می‌شود که به برندسازی‌تان کمک می‌کند. نویسنده‌ی این مقاله سرپرست کارمندان و معاون روابط برند است. او می‌گوید: در طول زندگی حرفه‌ایم نظم موجود در بلوغ و تکامل روابط عمومی را دیده‌ام.

نقش روابط عمومی در برندسازی

نوشته شده در جمعه 21 دی 1397ساعت 23:06 توسط بهروز

ممکن است فکر کنید تصمیم‌گیری در زمینه خرید برعهده‌ی خودتان است، ولی درواقع شما به‌طرز زیرکانه‌ای دستمایه‌ی ترفندهای بازاریابی هستید. در این مقاله ۴ ترفند روانشناسی بازاریاب ها برای فروختن کالا به شما را معرفی می کنیم.۴ ترفند روانشناسی بازاریاب ها برای فروختن کالا به شماذهن انسان یک ماشین استدلال‌پردازی قدرتمند است، ولی پاشنه‌ی آشیل خودش را دارد. این میان‌برهای ذهنی به ما کمک می‌کنند تا هر زمان بین اطلاعات مختلفی که در معرض‌شان قرار می‌گیریم حرکت کنیم، بدون آن‌که احساس ناتوانی کنیم.

نوشته شده در پنجشنبه 20 دی 1397ساعت 13:59 توسط بهروز

آگهی فروش موثر می تواند به افزایش فروش و سهم بازار کمک شایانی کند. پرسش این است برای داشتن آگهی خوب برای جذب مشتری و فروش اثر بخش چه راهکارهایی وجود دارد؟

نوشته شده در چهارشنبه 19 دی 1397ساعت 10:07 توسط بهروز

به عنوان یک مدیرعامل سابق، غالبا به صاحبان کسب و کارهای کوچک و بنیانگذاران نوبنیادها (استارت‌آپ) در مورد استراتژی بازاریابی شان مشاوره می‌دهم. معمولا این مشاوره‌ و گفت‌وگوها با این پرسش آغاز می‌شوند که “‌آیا واقعا سرمایه‌گذاری در بازاریابی لازم است؟‌” به آنها حق می‌دهم این پرسش را بپرسند؛ نوبنیادها (استارت‌آپ) غالبا دچار کمبود نیروی کار هستند و فهرست بلند بالایی از کارهای مهم پیش رو دارند. با این حال، پاسخ کوتاه و قطعی به این پرسش فقط یک چیز است؛ بلی!
 

نوشته شده در 18 دی 1397ساعت 2:40 توسط بهروز

آیا به راه‌اندازی یک کسب و کار علاقه دارید؟ ممکن است کار ترسناکی به‌نظر برسد که از عهده‌اش برنمی‌آیید، اما با دانستن انواع کسب و کار اینترنتی و پولساز اینترنت راه‌ها و گزینه‌های زیادی در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید رئیس خودتان باشید. در این‌جا چند نوع کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم که همین امروز می‌توانید آن‌ها را راه‌اندازی کنید.

نوشته شده در دوشنبه 17 دی 1397ساعت 16:26 توسط بهروز

با مفهوم فروش اینترنتی آشنا هستید؟ از راه افزایش فروش اینترنتی چه‌طور؟ چیزی می‌دانید؟ این شعار جز مبانی ارزشی شرکت من است: “‌همه چیز را بیازمایید، هیچ چیز را بدیهی نپندارید! ‌”‌ زیرا همه می‌دانیم بعد از این همه سال فعالیت در اینترنت، تا وقتی آزمایش‌هایی کامل به‌عمل نیاورده باشیم، هرگز نمی‌دانیم کدام استراتژی در اینترنت می‌تواند بهترین دستاورد را برای‌مان داشته باشد. این رهنمود را حتی باید در مورد استراتژی‌های طلایی‌تان نیز به کار ببندید، زیرا همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد.

نوشته شده در يکشنبه 16 دی 1397ساعت 19:32 توسط بهروز

با رشد روزافزون خرده‌فروشی آنلاین، سالانه کسب و کارهای الکترونیک با نرخ رشد حداقل ۱۰٪ افزایش می‌یابند. شما به عنوان یک کارآفرین چگونه به این بازار وارد می‌شوید؟ چه گام‌هایی باید بردارید و از کجا شروع کنید؟ و از همه مهمتر این‌که، این کار را چطور انجام می‌دهید که به موفقیت برسید؟ آموزش کسب و کار الکترونیکی به همه سوالات شما پاسخ می‌دهد. با ما همراه باشید تا ۷ گام راه اندازی یک کسب و کار الکترونیک را بشناسید.

نوشته شده در شنبه 15 دی 1397ساعت 18:41 توسط بهروز

می‌خواهید بدانید شروع یک کسب و کار پرسود پس از استعفا از شغل فعلی‌تان چگونه است؟ اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید. نخستین کاری که باید پیش از استعفا دادن انجام دهید این است که پول پس‌انداز کنید و بعد این ۱۲ گام مهم را بخوانید تا بتوانید از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شوید. البته شروع یک کسب و کار پرسود آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست. زمانی‌که تصمیم‌تان را برای راه اندازی یک کسب و کار بگیرید، فرصت‌های زیادی پیش روی‌تان قرار خواهند گرفت.

نوشته شده در سه شنبه 11 دی 1397ساعت 19:53 توسط بهروز



آیا خلاقیت اکتسابی است یا ذاتی؟

شاید این سوال را بارها و بارها از خودتان پرسیده باشید که آیا خلاقیت ذاتی ست؟

چه راه هایی برای افزایش خلاقیت در کسب و کار من وجود دارد؟
راه های افزایش خلاقیت در کسب و کار
راه های افزایش خلاقیت در کسب و کار

پاسخ:

۱- اول از همه بدانید که “شما به اندازه همه انسان ها خلاق هستید!”

۲- هرگز ارزش یک خروجی خلاقانه را دست کم نگیرید! خروجی خلاقانه: خروجی از کاری به خصوص ولی به موقع و به گونه ای مناسب

۳- برای خلاقیت وقت بگذارید! هر روز، در یک ساعت به خصوص.

۴- محدودیت ها را در آغوش بگیرید! این محدودیت ها، فرصت هایی برای کارآفرینی شماست.

۵- سعی کردن و شکست خوردن بهتر از این است که هرگز سعی نکنید.

۶- آماده شوید تا بهترین ایده های تان را شکوفا کنید. فضا را برای ایده های جدید دیگر خالی کنید!

۷- همه تأثیراتی که می گیرید را در آب نمک بخوابانید!

۸- همه ی چیزهایی که الهام بخش شما هستند را جمع کنید!

۹- خلاقیت، پیدا کردن رابطه ها بین همه چیز است.

۱۰- دیگران بهتر از شما خواهند بود. و این چیز خوبی است.

۱۱- خودتان را با بهترین ها احاطه کنید!(شما در زندگی و کسب و کار میانگین ۵ نفر از افرادی هستید که بیشترین وقت تان را با آن ها می گذرانید. شما حاصل مجموعه تاثیراتی هستید که می پذیرید.)

۱۲- فکر نکنید! خلق کنید!

۱۳- حتی اگر تنها هم باشید می توانید خلق کنید!

۱۴- از همین امروز چیزی را شروع کنید!

۱۵- عاشق عجله کردن در خوشحالی می شوید وقتی شروع کنید. (شروع کنید! تمامش کنید! شادی کنید! و دوباره از اول تکرار کنید!)

۱۶- با اهدافتان بزرگ شوید! (سعی در شکار ستاره ها و دست نیافتن به آن ها هنوز هم چیز خوبی است. ما از دنبال کردن چیزی ارزشمند و بزرگ تجربه کسب می کنیم و در این راه مسیر برتر خودمان را خواهیم یافت.)

۱۷- چیزی را بیافرینید که از آن لذت می برید! (محصول نهایی شما کاملا منعکس کننده شادی و لذتی است که شما در آن نهاده اید.)
به نظر شما چه راه های دیگری برای افزایش خلاقیت در کسب و کار شما وجود دارد؟

نوشته شده در 14 دی 1397ساعت 0:25 توسط بهروز

خیلی از مردم فکر می‌کنند آغاز کردن یک کسب‌وکار جدید فرآیند رازآلودی است. آنها می‌دانند که می‌خواهند کسب‌وکار جدیدی راه بیندازند، ولی نمی‌دانند چگونه قدم اول را بردارند. خیلی ایده‌ها قبل از عملی‌ شدن فراموش می‌شوند و بعضی وقت‌ها هم ممکن است ببینید کسی چند سال بعد ایده شما را اجرا کرده و موفق شده. اگر می‌خواهید کسب و کار جدیدی ایجاد کنید قدم اول این است که بفهمید چگونه باید ایده جدیدی برای کسب‌وکارتان پیدا کنید و چگونه آن ایده را عملی کنید. باور کنید که خیلی کار سختی نیست.

نوشته شده در 13 دی 1397ساعت 0:23 توسط بهروز

اگر نوشته‌های من را خوانده باشید اهمیت آموزش مالی را درک کرده‌اید. افزایش هوش مالی شما فقط و فقط از طریق افزایش آموزش مالی امکان‌پذیر است؛ راهی که شما را ثروتمند می‌کند. این مسیر اصلا ساده نیست و آموزش مالی هم بسیار سخت است اما وقتی صحبت از بالا بردن هوش مالی می‌شود دو راه بیشتر وجود ندارد؛ یا در برابر موانع بایستید و مبارزه کنید یا این‌که تسلیم شوید. این که با موانع چطور برخورد کنید کامل روشن می‌کند آیا می‌خواهید ثروتمند شوید یا فقیر.

نوشته شده در 12 دی 1397ساعت 0:22 توسط بهروز

تحولات پرشتاب جهانی در علم و تکنولوژی، صنعت، مدیریت و به طور کلی ارزش ها و معیارها، بسیاری از سازمان ها و شرکت های موفق جهان را بر آن داشته که اهداف، گرایش و علائق خود را در جهت به کارگیری خلاقیت و نوآوری هدایت کنند.درواقع قرن ۲۱ به ویژه یک دهه اخیر آن سال های پرشتاب و افسارگسیخته گسترش خلاقیت ها و نوآوری ها است و سازمان ها و شرکت ها در چنین برهه ای از زمان که (عصر دانش)، (عصر تغییر)، (عصر اختراعات)، (اکتشافات)، (عصر فراصنعتی)، (عصر عدم تداوم)، (عصر سرعت)، (عصر خلاقیت و نوآوری) مطرح نشده است باید خود را در جهت مدیریت تغییرات شتابان با دگرگونی های ژرف جهانی آماده ساخته و به خلاقیت و نوآوری روی آورند.

نوشته شده در دوشنبه 10 دی 1397ساعت 21:45 توسط بهروز

دوست دارید شکارچی فرصت‌های کارآفرینی شوید؟

یکی از ویژگی های اصلی کارآفرینان موفق، تشخیص فرصت‌های ناب کارآفرینی است. و چقدر خوبه شما مثل یک کارآفرین موفق دقیقا مثل شکارچی به دنبال شکار فرصت‌های کارآفرینی است. می‌دونید فرصت‌های کارآفرینی کجاست؟ دقیقا دوربر همه ما پر است از فرصت‌های ناب کارآفرینی؛ همون مسائلی که مردم دائما از اونا شکوه و شکایت دارند. هر مشکلی که پیش روی مردم قرار دارد یک فرصت کارآفرینی است.

 

نوشته شده در يکشنبه 9 دی 1397ساعت 15:19 توسط بهروز

میلیاردر شدن با روزی ۳ ساعت کار در هفته شاید برای برخی یک رویا باشد ولی برای کیلن آچِر cailen ascher دیگر یک رویا نیست.کیلن آچِر یک Clarity Coach است. کار او کمک دادن به زنان کارآفرین است که دچار پراکندگی ذهنی هستند و نمی‌توانند روی کار خود به‌خوبی تمرکز کنند. وی به این زنان کارآفرین کمک می‌کند تا بر این بلوک‌های ذهنی که به عقیده وی سه عامل عمده دارد؛ چیره شوند: «طرز فکر که تمام جنبه‌های مختلف ریسک‌پذیر بودن و داشتن روحیه جسورانه را در برمی‌گیرد؛ بینش که یک حس واضح و روشن از چیزی است که آن‌ها تمایل دارند تا به‌دستش آورند؛ و یک طرح و برنامه استراتژیک از مجموعه کارهایی که برای حرکت رو به‌جلو و میلیاردرشدن نیاز است اما گام به‌گام.»

نوشته شده در شنبه 8 دی 1397ساعت 15:44 توسط بهروز

موانع موفقیت یک استارت‌آپ چیست؟ در پاسخ باید گفت کارآفرینان زیرک و هوشیار، خیلی زود مشکلات و چالش‌های استارت‌آپ‌شان را به رسمیت می‌شناسند و از آسیب‌های رو به گسترش این موانع، جلوگیری می‌کنند.

رت پاور، مدیر مؤسسه‌ی مربیگری کارآفرینان Power Coaching and Consulting که تاکنون با صدها استارتاپ وکارآفرین در سراسر جهان کار کرده، معتقد است که کارآفرینان در سراسر جهان با چالش‌های مشابهی مواجه‌اند. به عقیده‌ی او، تبدیل هر ایده‌ی عالی به یک کسب‌وکار موفق، مستلزم کار سخت، تمرکز بالا، پشتکار و شاید کمی شانس است.

نوشته شده در جمعه 7 دی 1397ساعت 14:42 توسط بهروز

هنگامی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار در میان است در واقع برندسازی با انتخاب اسم مناسب اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک اسم مناسب و نام تجاری، می‌تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می‌تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد.

نوشته شده در 6 دی 1397ساعت 3:2 توسط بهروز

آموزش  html  درس نهم

Text Formatting

This text is bold

This text is italic

This is subscript and superscript

 
فرمت متن html
فرمت متن html

نوشته شده در چهارشنبه 5 دی 1397ساعت 1:24 توسط بهروز

یکی از روش‌های کمتر هزینه‌برِ بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابی ایمیلی است. امروزه‌ کسب‌وکارهای کوچک از ابزارهای گوناگون بازاریابی ایمیلی مانند هاب‌اسپات (Hubspot)، میل‌چیمپ (MailChimp) و پلت‌فرم‌های دیگر استفاده می‌کنند اما اغلب نتیجه‌ی دلخواه را نمی‌گیرند. ارزیابی بازاریابی ایمیلی و مشخص کردن اینکه آیا روش مورد استفاده کارآمد و نتیجه‌بخش است، باید بخشی از برنامه‌ی بازاریابی شما باشد. به عقیده‌ی «دین هنسون» (Dain Hanson) متخصص بازاریابی آنلاین و استراتژیست بازایابی ایمیلی، در بررسی و آزمون اثرگذاری باید «نرخ کلیک کردن برای ورود به صفحه‌ی مورد نظر» را در میان همه‌ی ایمیل‌های ارسال شده در نظر بگیرید.

نوشته شده در 4 دی 1397ساعت 2:34 توسط بهروز

بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ از سالیان پیش به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی به کار گرفته می‌شود و در چند سال اخیر نیز تغییرات کوچکی در نحوه اجرای آن به وجود آمده است. در حقیقت، اصول و مبنای اجرای این سبک از بازاریابی ثابت است، اما برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه تلاش می‌کنند که تغییراتی به وجود بیاورند تا بتوانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و ابتدا آنها را به بازدید کننده و در نهایت به مشتری تبدیل کنند. در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که بازاریابی ایمیلی را به طور کامل معرفی کنیم و در تمامی حوزه‌های مربوط به آن سرک بکشیم تا شما نیز با پتانسیل این روش آشنا باشید و در صورت لزوم برای معرفی کسب‌وکار خود از آن استفاده کنید.

نوشته شده در دوشنبه 3 دی 1397ساعت 15:16 توسط بهروز

طی گزارشی که در بهار امسال منتشر شد، فارستر پیش بینی می‌کند که تجارت الکترونیک B2B  در ایالات متحده از 780 میلیارد دلار در سال 2015، تا سال 2020 به 1.13 تریلیون دلار رشد خواهد کرد. با وجودی که این، خبر بسیار خوبی برای B2B های آنلاین به شمار می‌آید اما فقط حضور در تجارت الکترونیک برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. پس تجارت‌های B2B برای دستیابی به سهم بازار و مشتریان باید چه کار کنند؟ در این مقاله به 6 پیشنهاد از متخصصین برای موفقیت در تجارت الکترونیک B2B می‌پردازیم.

نوشته شده در يکشنبه 2 دی 1397ساعت 16:26 توسط بهروز


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ